Monday, February 04, 2008

Rambles for today

with words we can conquer the world

waahh..minggu yg tidak produktif..seriyes..baru je mnghabiskan tgk cerita Saw IV and Gossip girl xoxo..haha..seriyes..mengape terasa bosan pula blok 16 ni..huhu..x byk homework..hopefully x byk jugak lepas2 ni..dan hari ni saya tiada kuliah maupun lab..yeayy..dan untuk mengubah minggu saya menjadi produktif, saya telah membeli buku cerita Islamickonon, yg bertajuk Memoir Luka Seorg Muslimah..saya pon x hbs bace buku ni lagi, tp ia berkenaan seorg muslimah yg dahulunya taat, pakai jubah, tudung labuh, lengkap la segala ibadah die, tp akhirnya kecundang menjadi pelacur..mcamner die boleh tiba2 jadi pelacur..ermm, tgh bace la..x sure lagi,. kalo dah hbs bace mungkin saya boleh buat review untuk yg pertama kali nya di blog ini..hehe

Sape x penah tgk criter Saw lagi, pergi la tgk. sbb itu adalah antara crite paling ngeri yg mungkin pernah anda saksikan..seriyes..sbb ia bermain dengan fikiran anda..Saw 4 ni dah summarize dari Saw 1-3..haha..anda mmg kena tgk Saw1-3 dulu la sblm tgk criter Saw4, takut x faham, sbb die ade kaitan siket2..hehe..oklah, ape daa criter pasal filem..oh ye sebut pasal filem, Ayat2 Cinta x keluar lagi plak ek..bile mau kluar ni wey..ko nak tunggu Valentine's Day ke baru nak tayang..Ironic seyhh..dan skrg saya tgh mendengar OST ayat2 cinta yg hangat diperkatakan di Malaysia..hahaha..sebut pasal hangat..teringat pula saya mengenakan panggilan hangit kepada kawan saya..haha..gelak gile..kalo Zam tau pasal ni, mesit die gelakkan ko Liza..hahaha..camaner saya hangitkan panggilan.simple je sebenarnye.meh sini baca:

Saya: A'kum..Erm, boleh saya ckp ngan Cik Liza (haha,padahal aku dah tau tu Liza)
Liza:W'salam, ye saya Cik Liza
Saya:oh ye Cik Liza, saya pegawai dari JPA ade hal sket nak ckp ngan Cik Liza. Cik Liza free ke ni?
Liza: Oh ye ke, ok2..a'ah saya mmg free pon
Saya:Erm, Cik Liza betol ke ade masa, sbb mcm lame je nak ckp ni..
Liza:A'ah, saya mmg free (aku dah dengar ade nada2 cuak di sini
Saya: ah, kalo begitu, saya nak tanye, Cik Liza ade tak kawan bernama Doyot dekat ASASI dulu..
Liza:hah??
Saya: Wey Liza, ni aku la..
Liza: bongek kau Doyot..hahahaha..gelak guling guling.. Mati2 aku ingt pegawai JPa telepon aku, aku dah la ade problemo dengan pegawai JPA..hahaha..

haha..Liza2..seb baik aku baik, ingt nak terus je gebang ngan kau sampai nanges..hahaha..tp aku dah x de la sekeji tu..hikhikhik..kalo org lain, mungkin kot..hahaha..bak kata Shebob, saya mmg nakal..hehehe

2 comments:

m said...

ahahahha

skang aku tau.

dan memang aku gelak.

ngongek yer kau doyot, skali skala nak jumpa kawan buat cmtu la plak.

hahaha

tapi Liza blur2 cmtu memang sng sket nak hangitkan, kan? kehkehkeh.

bilakah bertiga boleh berjumpa? huhu.

em em doyot, nak mintak OST ayat2 cinta bole nggak? gwe kepingin.. hehe

Muhajirah said...

kejamnye kwn ku yg seorang ni.
*gelak guling2*
jgn hangitkan saya sudah la ye.huhu