Friday, February 15, 2008

Mood Swing..

with words we can conquer the world

kemarin, semalam and hari ni adalah hari yg paling moody dan depressed..ntah kenapa..rase x faham dengan jehendak hati..saya pergi spa, erm..lega..tapi sket je...semalam pergi mengaji al-quran di Madliyah..ermm..tenteram..semalam dah sampai Hkum Mad Asli and Mad farie..hujan lebat gila..meredah hujan yg lebat..nasib baik beg dark water saya x basah..hujan..lebat betol..saya dah fikir, mesti banjir ni..boleh tahan la banjir pon..ntah la..lebat sgt la hujan semalam..
hari ni plak..pergi Amplaz..makan Salmon dengan Sos x Sedap..lain kali x mo makan Salmon kat situ lagi...Salmon ada tulang kecik2..ingt slalu Salmon die dah jadikkan boneless..tidak rupanya..uhuhu..Salmon bagus untuk cardiovascular..sbb Salmon ada omega..saya x sakit jantung.Alhamdulillah..Salmon mmg hanyir kalau x di masak betol..Aduhai Salmon..Saya x salahkan Salmon. Salmon x menjadikan saya depress...Salmon bagus untuk kesihatan..

sekarang, asyik sakit blakang je..rasa macam dah tua plak..sakit lower back pain..dah lama dah rasa sakit..and ia berulang semula..benci..benci..it can't be relief by bed resting..sakit..saya x boleh duduk lama2..sakit..katil siket nyer empuk..kerusi pon empuk..tapi ttp sakit..itu namanye symptom of tension..or stress..ye saya mmg stress..Stresssssssss...Rase nak lari balik rumah..duduk diam2 dalam Bilik purple saya yg buruk tu..pastu ntah..pergi wasbudi beli aiskrim ngan cone dia..makan puas puas..waah..bestnyer..cepat la balik..rasa nak nangis ni..huhu..org lain balik ada misi..saya balik pon ada misi..tapi misi saya x sama..ingt..UNDI Adalah Rahsia..knape Rahsia ye..knape nak Rahsia2..salah ke kalau kite cakap kita undi kerajaan ke pembangkang ke..pedulik ape nak rahsia2..mcm pengecut plak nak Rahsia2..ntah..saya berfikiran cetek pasal politik2 ni..tapi ni blog saya..so what..ok..ni dah emotional sket..saya dah jadik depress kembali..huarghh..x suka nye perasaan ini..rasa macam nak belaja piano balik..blaja piano best..tp ustazah habibah kata x boleh..ianya haram..jadik saya berenti..baik kan saya..saya sayang Ustazah Habibah intan payung saya..skrg hanya rasa nak buat benda yg saya suka je..

Apa yg saya suka..saya suka tgk movie..saya suka tulis blog..saya suka masak..tapi saya masak x sedap..jadi abaikan kesukaan ittew..kalo saya tensyen, saya suka duduk sorg2..saya benci bila org Gosip saya ngan I.. ye saya mmg x suke..saya benci gosip itu..tapi apa boleh buat..mereka kawan saya..nak marah x sampai hati..nak pendam, takut bertambah benci...jadi saya layan je..malas dh nak ambik kisah..dan akhirnya jadik la " SAYA YG X KISAH" ntah la..hari ni saya baru habiskan tgk criter I am Legend..criter ni 3 stars and a half..ok la..tapi x suke ending dia..saya pon pernah ada angan2..mcamaner kalo saya jadik org yg terakhir di bumi, apa akan saya buat..tapi angan2 mainan syaitan..jadi saya padamkan angan2 tu..sbb saya tahu, saya x pernah berseorangan..Allah always with me..

malam ni plan saya nak lukis PA..dan untuk kali keduanya saya bersama MAs Sigit..x best..sbb beliau x ajar cara nak lukis sgt..saya pon blurr nak lukis macamaner..saya nak Mas Erdi..Mas Erdi best..perfectionist..saya suka Mas Erdi..Hidup Mas Erdi..skrg saya rasa org PA x suka kitorg..start bile ye yg menampkkan diorg x suka..ermm..mungkin start dari pemakaian celana jeans..ittew amat x professional kata mereka..Tapi Dr House pakai je..hehe..Genius plak tu..mungkin Dr kena skema..x boleh ranggi ranggi..Dr mmg skema kah??.jawab sendiri..

esok K.jim ajak gi Maskam, atau Masjid Kampus..Masjid Kampus besar dan cantik, sayang, tiada karpet..mungkin diorg x suka karpet..mengapa ye?..saya tau, kalo org di sini, marmar yg ada di rumah melambangkan kemewahan..kalo lantai simen biase je, maksudnyer miskin sket..kalo ada peliharaan burung pon maksudnyer kaya..org2 kat sini x kisah kot Bird Flu, janji nampak kaya..kaya tapi sakit buat ape..

ok..mari bersenam untuk hilangkan stress.. heiho heiho \'',/ <'',> \'',/..jumping jumping..

2 comments:

Missy eLLe said...

hello

u tulis in ed's blog my full name

lol

anyway, c u ard babes.

ps: sorry tak igt nama tapi muka maybe igt kut.. :P

Anonymous said...

hehe.. hai k.linie.owh i see..lama dah tulis rasanye tu..hehe.