Sunday, February 24, 2008

Mari bersenam

with words we can conquer the world

Hari ni saya ke Grha Sabha bersama teman2..dah lama rasanya tak joging di Grha Sabha. Kali terakhir yg saya ingt adalah masa Pre Med dulu, dengan Malini. Semangat betol nak joging masa tu. Asal tak hujan je mesti joging. Mase tu x main la aerobik2 ni. Kewanitaan sgt rasanya..hahaha..ye ye je. Memandangkan pada blok kali ni blajar pasal obesity, maka terasa terpanggil la untuk bersenam dan tidak mengamalkan sedentary lifestyle..huehuehue..Kok bisa sedentary ya..Iihh..iya iya lah, ke kampus aja naik motor. Kan cuma 2 km tho?.malas buangat deh kamu Doyot..Yep mmg sesuai dgn azam tahun baru saya to decrease some kgs..ehehe..

Memandangkan di skolah lama saya sekarang ini Sports Day semakin hampir. bile yehehe, jadik forum yahoo groups beralih topik pula ke Sports Day dari mega giga gath..hehehe..Kluar sumer lagu House, Cheers, and so on..Yep, teringat Standard Taking, lari2 keliling kolej, and Square. Penat woo..tapi best amat.Waahh..sangat menggembirakan. Saya masih ingt semasa Form 2, berat saya turun mendadak, bayangkan puasa2 pon masih berlari lagi..mmg kurus la waktu tu..Lepas raye.ermm. macam haram.hahaha.adoii. x disiplin langsung.

Mase saya masuk hockey lagi la. Memandangkan hockey players memerlukan stamina yg tinggi, sbb kena berlari2 dari hujung padang sampai hujung padang, jadik kena lari keliling kolej and squares and tah ape lagi tah..mmmuahaha..mmg memenatkan. Lari keliling kolej till i lost count, dah brape round ek. sampai my Senior kata Stop, then only u can stop. If not keep running. I almost passed out..haha..ok that was exaggerating..no seriously, it was tiring..but fun though. We practiced right after prep till almost dinner time. Yup, as usual juniors will do chores of collecting hockey sticks and balls to be kept in dungeon. i hate that dungeon. So we the juniors will be really late for dinner. Dengan x mandi lagi. Mandi plak kalo time2 tu showers will be fully booked by the seniors..waarghh, and yet u only have 15 mins to be prepared for dinner, or else ur name will be announced as late comers, which is can't do because u are still a junior. Jr don't come late for dinners..mmuahaha..Dari situ la, saya belajar buat benda cepat.Jalan cepat, mandi cepat, makan cepat. Nasib x gastrik..penat woo..haha, tp bile dah naik Seniors sumer jadik lambat..Bak kata Miss Vicky " U All jalan lembab macam ibu2 mengandung 9 bulan" . and all of us will be giggling while abstaining ourself from showing the expression of ko-nak-buat-lawak-ke nak-marah

haha..ok2..enuff with the college stories..

Semalam me watched Jumpers. From 5 stars i'll give 3. Minus 1 for the rough ending..Bak kata Kuden " Itu je ke" Yep, mmg ittew je..and another point for the plot yg x berkembang, in other words like jumping plots..eheh..if u know what i mean.

Oh ya, Ayat2 Cinta hanya midnight movie.tiada waktu siang..huarghh..kejam..durjana..knape malam.knape tiada siang..Arghh..nantikan ulasan saya untuk Filem ini..hehehe..

2 comments:

Muhajirah said...

ooh, ade miss vicky penah kate mcm tu?kenapa sy tidak tahu?hehe

cpt2 la buat review AAC.ku menanti ya

Anonymous said...

uihh, Milo..tu la statement popular miss vicky suatu ketika dulu tau..aku nak wat review ayat2 cinta, tp tenet, ya ampun.mcm nak nanges je aku