Wednesday, January 30, 2008

Riang Ria Alam Sekolah

with words we can conquer the world

Sekolah, kalo saya sebut perkataan ini bermakna saya maksudkan ialah Kuliah saya di Sekolah perubatan Universitas Gadjah MAda.Erm, sila jgn tanya knape saya membahasakan skolah dan tidak kuliah..ermm..yg pasti saya dah biasa ckp pergi sekolah dan tidak pergi kuliah..hehe..Jadi permulaan sekolah pada tahun ini amat tidak menggembirakan OK!..noktah..Pada Semester kali ni saya akan belajar Endocrine and Metabolism, Reproductive Health, Dan NEurology..HeLP..HeLP..saya perlukan bantuan..huhu..mampukah saya bertahan..tapi tidak mengapa, sbb saya ada byk rakan2 sebaya yg boleh membantu saya meneruskan alam persekolahan dengan riang gembira..hari ni ade 2 lectures..semalam plak kansel..ermm..depa dah buat perangai dah..kansel sana kansel sini..benci ok..it really ruin my schedule..ewahh...bizi la kenkonon..mmg pon..sape kate x bizi..saya ada thesis nak disiapkan..dan target kami nak siapkan dlm masa 2 minggu proposal dan segala mcm..sbb data dah dapt...tinggal nak summarize..iAllah...moga Allah memudahkan pekerjaan kita ya teman2..sipp..hehe

Pada Hari Jumaat ni akan ada lunch perpisahan bersama SPU (Syiar Pelayanan Ummah) dari KaLAM, sbb kami akan mengundurkan diri bagi memberi laluan untuk adik2 batch bawah meneruskan perjuangan..sedih juga sebenarnya..sebab di sini saya dapat belajar banyak benda baru dan iAllah takkan dilupakan..moga Allah menetapkan kita semua dalam ketetapan yg baik..Tak puas rasanya join aktiviti KaLAM ni..huhu..saya suka management mereka..teratur..mmg really organized..walaupon mesyuarat nya yg kadang2 buat saya bosan..tp saya dapati, mmg musyawarah mereka memainkan peranan dan mmg bergerak..Alhamdulillah..setakat ni hampir 90% aktivit yg dirancangkan dapat dijalan kan..dan buat pertama kalinya kami anak2 Internasional ambil bhgn jadi AJK KALAm..terima kasih sbb beri kami peluang..hehehe..

OSCE..ermm..OSCE..ape yg saya nak luahkan ttg OSCE ini ialah saya dengan berjayanya fail 2 session iaitu Minor Surgery and Encountered Simulated PAtient...gRR..x puas hati..tapi nak buat mcmaner...Luck sometimes do play their part..x pe2..lepas ni iAllah dapat belaja lebih byk ok..
Dan mungkin untuk menghilangkan tension, batch kami mungkin akan pergi berkelah di Pantai yg Indah, dan bermain paintball..hehe..can't wait..walpon pengalaman bermain Pantai tahun lepas tidak dpt dilupakan, tp tidak mengapa, kita cube ciptakan kenangna indah bersama teman2..huhuwalaupon aku cam trauma dengan pantai, akan ku usahakan juga diri ini untuk riang gembira di sana..

ok lah nak smbg blaja ok..hehe..

No comments: