Friday, January 25, 2008

doyot n Milo

with words we can conquer the world

hari ni saya teman Milo berjumpe encik ini. Dah mlas nak citer panjang2..close case..*wink*wink..nak sebenarnyer, tp takut kena rotan ngan Milo, pastu nnt kena sembur ngan encik ini. setelah ittew saya ke UIA..shopping lagi..guess what..saya dpt beli handbag idaman.kalo anda baca entry saya sebegini, jgn lah hairan knape saya sperti org x pernah shopping je..haha..saya amat jarang la shopping brg sebegini...saya beli kalau saya rase perlu and ada duit lebih je..ermmm..berlebih ke duit kali ni..ermm...haha..Tuhan je yg tau sistem perakaunan saya macamaner..tp pape pon, best sbb dpt bersama Milo yg shumill, kami sama saiz je..ehehe..dr skolah smpi skrg cam x berubah..byk betol kenangan ngan Milo..rase terimbau kenangan di kolej.heheh..byk betol cerita berkongsi ngan Milo..saya sayang Milo..mmuahh..ok dah..knape rase update semenjak akhir2 ni lemau je..huhu..mungkin saya dah bertambah lemau untuk balik ke Jogja semula..huhu..Lemau...=(

1 comment:

Muhajirah said...
This comment has been removed by the author.