Wednesday, January 16, 2008

Posto Posto

with words we can conquer the world

berita baik people..k.jim tlh mengesahkan kepada aku n Belle Nikon chan bahawa beliau akan dtg sambung blja balik kat sini untuk blok 16 iAllah.yeay..finally my wish come true..x sabaq nya nak tunggu k.jim dtg...seriyes..hidup terasa lebih ceria kembali..hehe..K.jim we miss u a lot..

ok..dan hari ni terasa seperti bertambah riang gembira..hehe..hari ni saya ada 2 penemuan penting..apekah ittew..

1) saya dengan un'sangka'ble nye menjumpai duit 50 rb rupiah kat dlm poket hp saya..haha..penemuan menarik disaat2 sengkek..

2) saya baru perasan saya ada cili kering 2 bungkos kat dlm container makanan saya..haha..saya gembira sbb saya boleh mkn nasik lemak idaman bersama teh tarik kaw kaw..haha..

ok2..saya cam berserabut siket otak 2-3 menjak ni..semalam lagi la..kawan saya en.Zam mintak tolong saya carikkan ukuran cage untuk lumbar..mati2 saya ingtkan yg beliau maksudkan itu adalah thoracic cage..huhu..ternyata amat salah..sbb ia adalah cage implan yg dipasang pada disc lumbar bagi mengembalikan aktivitas kecergasan yg terlampau..mmuahaha..saya yg blurr..x pe..sbb saya dapat blajar satu lagi benda baru dlm hidup...teruskan blajar..

2 comments:

m said...

hahaha bahagia betul boleh jumpa duit tak disangka2 kan? aku penah jumpa dlm kamus 50 ringgit. wuhuuu its made my day! ;p

eh tu en.zam yang mintak tolong pasal fyp dia tu ke?

doyot said...

yup..ha'ah en. zam kau la pasal fyp die..huhu..rase bersalah sbb x dpt tolong byk..