Wednesday, January 09, 2008

Kenangan..

with words we can conquer the world

Currently listening to UNIC song my fav nasyid group. bile dgr lagu UNIC ni especially album "See U D IPT" saya mesti teringat zaman riang gembira saya di ASASI..mcm2 kenangan walaupon setahun je kat situ..byk jumpe sahabat2 yg baik yg mempengaruhi hidup saya hari ini..sangat rindu Zamm, Liza,Wana,Aliza,Penaz, Bell, Dihar, Farahiyah, dan ramai lagi yg lama sgt x jumpe..seriyes. tp paling best adalah grup S2..hehe..Iman, Iffa, Ijul, Hasyim, Rudi, dan ramai lagi la..byk sgt kenangan ngan S2 ni.klakar je bile ingt balik..x kan lupe mcamaner kami practice 'choral speaking tgh2 mlm kat Pusat Sukan"..haha..pastu org2 sumer gelak je tgk kitorg..but we did the best kan..We won against pelajar Ambang Asuhan Jepun.hehehe..Proud. yup I am..because me trained them hard to win.
.not really ..hahaha. tah ape2 gaya sume kluar..
X lupe juge makan kat kafe Luar n Dalam..jumpe baby Sya and kawan2 die sume tau aku suke die..bongek Kat Kafe Wahid juga tatkala balik dr kelas or Bangunan Peperiksaan. Bangunan Peperiksaan adalah satu tempat yg jauh untuk ambil peperiksaan, tp tidak mengapa sbb ade bas..haha..bas yg mcm haram sbb jarang lalu..bile masuk je bangunan Peperiksaan ni mesti ade aura yg menakutkan..seriyes..nape tah..dan juga tutorial yg sgt byk lebih kurang 6-8 tutorial homework to be done every week.waarghh..benci part tu je..

Di sini juga saya blajar pakai stokin kaki..mmuahaha..thanks Mak..mak slalu ckp istiqamah..and till now saya keep on pakai.hehe.dan di sini juga saya blajar memantapkan Iman dan dapat bertemu org2 yg baik dan membuat saya teringin saya jadik baik. Maklum di sklah saya dulu, memandangkan sumer perempuan, so mcm 'wild' sket saya, tp masih baik siket kot perasan.gag gag puke puke..kadang2 pon saya jadi wild siket..siket je.la..kluar jejauh mlm pergi Bangsar Jalan Telawi untuk mkn Chicken Chop..haha..pastu tgk org mabok2 sampai nak tumbang..gile la diorg ni..kalo kena langgar camaner..tgk wayang ngan Zamm sampai pagar dah tutup, jadi saya terpaksa ikot celah 11, sbb saya kecik je so senang la nak menerobos pagar tu..hahaha..

oklah..itu sumer kenangan 4 tahun yg lepas..hari ni lepas maghrib dah masuk Tahun Hijrah baru 1429 Hijrah..semoga berhijrah ke arah lebih baik.ada beberapa azam yg perlu saya sempurnakan:

  • Istiqamah membaca setengah juzuk dan lebih Al-Quran
  • Lebih organize. Need to have advanced plan
  • Tak bertangguh lagi
  • turun berat jadik lebih comel *wink*wink*

4 comments:

m said...

entry ini buat aku ketawa kuat berdekah, senyum simpul sendirian, dan butir butir jernih dari mata yg ditafsir dari rindu mula kelihatan..

ahh..memory. sweet kan doyot? hehe

aku setuju part yang "mempengaruhi hidup saya hari ini.."

tak terfikir kita secebis yg kita kerjakan walau pahit walau manis, ia satu hari akan membantu membentuk diri kita, sebab itu yg baik jadikan tauladan, yang buruk jdkan sempadan..

sori doy, komen pjg lak. aku cm feeling2 sket now ni

hahaha ;P

doyot said...

haha..ewahh..itu lah zamm yg kite mahu..mmg byk kenangan..dan kenangan menjadikan kite hari ni..walaupon ade yg kate jgn hidup dlm kenangan..tp pada aku, dgn kenangan la kite blaja jadik manusia..

Anonymous said...

Tolong jangan jadi lebih kiut lagi plizz. Takle bayangkan cane anak u nnt. Mesti rase nak cubit smp tercabut pipi. ekekekee!

Anonymous said...

haha..tgk la sape papa die nnt.kalo comeyl, maka comel la mereka...erkk..rase nk muntah lak sebut statement ni..huhu..