Saturday, December 08, 2007

surat ponteng skolahh..keji la weii

with words we can conquer the world

Surat ponteng skolah

hari ni saya gi amik Surat ponteng skolah dari Fakultas Kedokteran Internasional Gadjah Mada..adoii..sakit jiwa aku..aku dah la x suke ponteng skolah..ko gi buat lagi reprimand letter untuk aku yg chomeyll ni..dah la tayang name ..adeh..malu la wei..Keji la Inter ni.meh aku tunjuk surat tu..padahal, dlm mase 2 minggu ni..sila amik perhatian 2 MINGGU INI (unfair to count till 2nd week only, because u are suppose to count it for the whole blok..not only for 2 weeks ok.)aku baru ponteng 2 kali je x salah la..huhu..camaner tah die kire.aku rase sbb aku slalu x sign attendance list..huhu.slalu x dapat.mgkin sbb aku slalu duduk hujung kot..slalu tertinggal..sian kan aku..saya x bersalah..



PA aka Pathology Anatomy

hari ni,satu lab terkezut sbb markah pre test pathology anatomy for certain students di tolak disbbkan memakai sluar JEANS..huhuhu..kot ye pon nak wat gitu..kasik warning la beb..kesian la dah pnat2 blaja x pon tiru kena tolak markah 20% lak tu..ade yg dapat 10/10, so tolak dapat la 8.kena tolak satu hal..kena buat surat lagi ke Bhgn PA and to the assistant cakap "Tobat x buat lagi"..uhuhu..ini sgt keji dan kejam. Kawan saya pon tanye:

Kawan: Mas kalo bisa dikurangkan penolakannya itu mas..banyak 20% tu

Mas PA: kamu mau ditolak 20% atau dihalau keluar aja dari praktikum (praktikal) ini yg cuma sekali untuk blok 15..silakan memilih

Kitorg: bapak ah..agak2 la wey..huhu..

ermm..tu lah yg terjadik kat Sekolah Perubatan kat sini..mcm2.kachiwa aku.dahla td balik skolah ingtkan nak gi lib sat je, sbb nak perpenjangkan pinjaman buku lib..aku parking baik punye dekat tepi library..padahal byk je kete kat situ parking.tgk 'kete' aku roda 2 terus die preeeeet..siap lambai2 ckp x boleh..haha..malas lak nak gado ngan pakcik guard,aku pon terus parking kat tempat x spatutnye, tp pakcik guard x nmpk..haha..mampos la..malas nak layan..org lagi nak cepat ni.huhu..lalala..hari ni hari yg x riang la kesimpulannye bagi saya..dah la markah pon siket untuk PA..uhuhu..chaiyo doyot..

p/s:Ilmu yang bermanfaat ialah salah satu amal yang berkekalan bagi orang yang mengajarnya meskipun dia sudah meninggal dunia...

3 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

Salam Doyot.

sy dh x baca entry2 awk start dr entry ni. sbb last wk was a bz wk for me. awk pn faham kot apa jd pd sy kini kn. huhu. so ni sy nak qadha' satu persatu entry2 yg sy dh tertinggal nih.

amboi. siap make up segala. meriah la ada sisterhood day/party or watsoever nk digelar ni. hehe. manela tau 1 day sy tiru idea ni n apply kt sini plak ;) pecal?? sape kepala membuatnya? thumbs up to her. aaa.. tringin nk makan pecal jgk!

Sarah Mohd Shukor said...

ala.. tercomment yg ni kat sini plak. tak pela. yg psl kena ganti klas sume tu, kat sini pun camtu gak. lg dahsyat, sape yg ponteng klas x memasal, siap kena bayar utk klas ganti. nama kena tampal di dean's ofis. malu seh. tp sape yg ada surat dr doctor sbb sakit (ehem..mcm sy..hehe), x payah bayar. sbb ada surat pelepasan klas tu kn. sabar byk2 ye. jgn hemo hemo :)

doyot said...

hai sarah.thanks for visiting.huhu.tu lah, nasib baik x yah bayar.tp kalo lain2 kelas kena bayar..mahal pula tu.

yg kepala buat pecal tu housemate saya Aisyah yg pakai baju hijau tu..eheh..saya tolong adjust sesiket je.=)