Monday, December 17, 2007

don't waste my time you fish.

with words we can conquer the world

Saya amat marah hari ni, sbb rase mase saya dibazirkan begitu sahaja, ianya amat tidak enak seperti Roti Gardenia yg enak dimakan begitu sahaja. Ini adalah kerana masa tidak boleh dimakan..uhuhu..maaf saya amat bengang sehingga saya merepek tahap gaban.Biscop Gaban pon mungkin tidak gaban sperti saya. Hari ini Inter telah membuat sekali lagi mistake..diulangi SEKALI lagi mistake yg unforgivable dengan tibe2 membuat perubahan yg drastik dlm jadual. Kalo ikot jadual, spatutnye PK(clinical pathology) telah diubah menjadi setelah cuti, tp ternyata PK kata keInter x bisa,maka dibuatlah hari ni. Tp bukan PK yg menjd masalh, yg menjadi masalah pihak laboratorium dah kasik tau Inter jadual berubah, n die dah bagi tau lama dah. Baru hari ni Pihak Inter mendapati mereka terlupe nak tampal perubahan ittew. and kitorg hanya tahu 2 jam sblm lab bermula..seriyes gelabah gile. dah la byk.ade pre-test plak tu...cmner nak bace 20 lebih muka surat n nak hafal dlm mase 2 jam..mereka sungguh hilang akal..x dapat dimaafkan keterlupaan mereka ittew..grrr..nak buat mcmaner..terpakselah ikot mcm kamben nak kena sembelih..[raya korban mode]..sungguh x patut..Lain kali kalo anda rase ade ahli keluarga anda yg terase nak amik medic kat sini..saya kate lupe kan je la..menyampah siot..Sistem paling merepek..

Dah la hari ni saya dibazirkan masa menunggu dosen2 (lecturer) yg x kunjung tiba selama hampir 2 jam..The inter suppose to tell us la, lecturer x leh dtg.ini aku dah pnat2 tunggu..last2 skali x de kabar berita x de lecture plak..bengang amat.dah la smlm x leh tido..jd tido aku hari ni amat x cukup yg bisa membuatkan aku cranky. I hate u fish Inter. u ruin my medic life that is suppose to be happy and full of excitement..

2 comments:

Acaii Jawe said...

hehee, ske ngan org yg excited cam awk nih...sian ikan kena marah ngan awk,hahaha...

doyot said...

mmg.haha..hbs ikan sumer saya tuba kan..kihkihkih...kenyang sebulan makan ikan...what the fish ye..=p