Friday, December 14, 2007

SBPkah..who cares!!??

Td me watched basketball game inter against Indonesian 04..ntah x tau nama team ape..tp menci bukan inter, tp mereka..ntah..meloba..huhu..lame x gune perkataan ni..mmg Mr loba-loba..Td mase borak2 ngan bebudak ni, tetibe rase mcm aku bukan budak koleq ops kolej plak or to be exact SBP..uhuhu..sbb nye, meh dengar, mane bleh dengar la, meh bace dialog di bawah:

Case 1:

Budak STF: Ey, x main la budak Gadot..pls deh
Me:(dlm hati) Budak Gadot, sapekah budak Gadot ittew.mcm pernah dengar je perkataan ni.kat mane aku dengar ek.
Non-SBP: huh, budak Gadot tu ape?
Budak STF:owh, budak Gadot tu budak S**R dulu, kan S**R pindah skolah..
Me:(dlm hati bermonolog)owh ha'ah la.siot la aku ni, cmner bley lupe, padahal dulu slalu gile kutuk diorg..seriyes.hampas.haha

Case 2:

Jr TKC saye: Main la basket kak Dayah.
Me:uhuhu..x reti..(padahal malas)
Jr TKC saye: ala, orang pon x reti jugak, tp main je.dulu org main hoki.
Me:hahaha..(dlm hati:aku pon, tp aku berenti sbb x suke practice die yg horror gile tu)
Jr TKC saye: org pon x kuat lari. Dulu Standard Taking slalu dapat kosong.
Me:huh, standard taking tu ape..(mcm haram aku x ingt.Ya Ampun)
Jr TKC saye: K.dayah, standard taking waktu sPorts Day la (dlm hati die la aku rase:awat la senior aku ni loqlaq.dah skolah dok lima taun kat situ pon bleh lupa)
Me:haha..cmner aku leh lupe ni

Haha..huhu..x tau la awat aku jadik lagu ni, padahal baru tinggalkan skolah 5 taun dulu. Doyot pergi masuk balik Form 1. itu pon lembab.(sila bace dengan nada senior marah junior).haha..huhu..really need to brush up my memory about all kolej stuff..huhu..Girls, terbitkan buku sejarah life kat kolej plisz..eheh..tenkiu

No comments: