Friday, December 07, 2007

hepi..lalalala

with words we can conquer the world

yeay anat dah habes..saya mcm nak melompat keluar dari lab anatomi ittew dan lari2 cam spongebob menangkap jellyfish..yeyeye.



tp esok ade PA..pnat la wey.nak rest pliszz.uhuhu.biler nak bace Ketika Cinta BErtasbih 2 ni?..Laskar Pelangi pon x habis bace lagi.ok2.after this ok.can't wait. 19 Disember balik mesia..yeayyyy. I'll be home for Raya Haji this year.uhuhu. Bile balik mesia, ade mcm2 brg saya nak beli

Di kesempatan kali ni, saya nak ucap time kasih pada Belle chan yg sudi ajar anat kepada saya.eheh. tp Anat kali ni terasa sepi tanpa K.jim. Rindunyer.sigh. Ahad ni nak gi Pasar Pagi.oh Pasar pagi adalah satu tempat yg indah sbb byk giler brg2 dijual dengan harga yang berpatutan. Boleh beli comforter, langsir purse and mcm2 lagi..saya nak beli langsir je.uhuhu.
Things to buy:

New purse. Iftitah ngan Jas kutuk purse aku dah buruk.hahaha.siot. aku pon x sedar dah buruk.eheh..

Shoes: kasut aku dah koyak disbb kan motor aku telah menghiris die dengan kadar luar biasa, sbb kasut tu cam tebal jugak la, tp boleh koyak. kureng ko motor.aku jual baru tau

New shirts and blouse: huhu..aku kat sini asyik pakai baju kurung je.boleh kire la brape kali pakai sluar.seriyes, aku x brape selesa la pakai sluar gi kelas.nape tah.

dan ikan bilis yg sudah semestinye, and few foods necessary.eheh..wey. luggage 15 kg je.kedekut betol AirAsia ni.huhu. kesian la kat kitorang yg masih blajar ni wey.ko ingt mak pak aku cop duit ke. Sebut pasal balik ni, teringat smlm gi Imigrasi. jumpe abg Azman yg nak buat EPO (Exit permanent ape tah O tu). kesimpulannye balik for good la. Die dah keje kat Putrajaya jagik Pegawai Tadbir bahagian Kementerian Pengajian Tingi, jaga hal ehwal plajar Medic kat Malaysia..uishh..syoknyer..tp die x keje jadik doctor la, keje observe2 plaja Malaysia. sbb posting die belum kluar lagi. Die apply kat Tawau. Sama ngan abg Zack.eheh..dengar abg Zack dah kaya sekarang..chewaahh..salute la. Hahaha balik dari Imigresen dengan abg Azman, byk pulak la die criter.huhu..

ok lah.gotta to pray.chow chin chow..

No comments: