Wednesday, August 01, 2007

aku dan hidopku

with words we can conquer the world

huhu..permulaan tahun ke-3 yg x menggembirakan..bosan ok! this blok 13 really blurrs me..Medical Science and Technology..apekah itu...aku rase cam blaja sumer menda jer..memandangkan kami akan diasah untuk wat research, maka kami harus tau menggunakan teknik2 wat research..arghhh...ape aku merepek nih..ok2.tajuk research aku ialah Pterygium dan sub topic aku ialah risk factor..ahli2 grup aku ialah k.jim, azra, n aini..seb baik grup aku sumer budak rajin2..hehe..aku jer malas..

aku skrg jadik amat malas nak wat sumer menda termasok apdet blog..tadi kejap tgh tolong Pong install game..aku wat ape ek..blok ni cam byk mase terluang sebenarnyer..esok nak gi jenjalan ..ke Amplaz la cam biase..sila amik perhatian Amplaz adalah singkatan Amabrukmo Plaza..haha.aku juga sudah terikut2..woit ice skating dah ade kat Jogja...phewwitt..x de la rase kampung sgt kan dok jogja ni..haha..Kat Saphire Square..aku lom pergi lagi.sape nak gi kasitau aku..nak ikott..Bak kata Dr Verbrough from Erasmus University Medical Center, Urban City like jakarta, Bandung n Jogja..oo..tahap urban rupenyer jogja ni..ok..baru tau..sbb setau aku jogja ni kota pelajar..

Maybe next week juniors coming, n Farahiyah said one of my junior back in college coming.x ingt lak nama dier..warghh bertambah byk lak budak TKC disini ye..ahakss..ermm..malas nak comment panjang2..

Nunung (KALAm nyer org) pon dah start calling2 nak wat projek and our next projek from SPU is RIMFA..this event is for this coming ramadhan...oo yeah..looking forward for Ramadhan..seriously..suasana yg amat tenang..hopefully boleh puase penuh..haha..ermm..pape la doyot

arghh..amat ngantuk..ok..zzzzzzz

2 comments:

Kemesraan said...

Asslamualaikum Warahmatullah hiwarakatuh kak Nor -salam Ukhwah-
nape kak Nor slalu nak mulakn blog kaknor mesti dengan frasa yang same?

doyot said...

W'salam w.b.t Anas..x de ;a..saje jer, suke phrase tu 'with words we can conquer the world'..sbb dlm sumer menda yg kiter wat kiter kena berkomnikasi..tu jer sbnrnyer