Friday, March 28, 2008

Hari ini aku cantik sekali

with words we can conquer the world

For the past 3 days i've been crying such a baby. Crying n been doing some useful thinking for the benefit of myself for sure. Rasa dengan sangat merendah diri. Rasa macam ini bukan diri saya yang sebenar. Rasa sampai tak tahu nak buat apa. Rase mcm nak memberontak semua lah. Tapi sepatutnya sebagai umat Islam, tak patut rase mcm tu kan. Sebab hati dengan allah itu sentiasa tenang. huarghh. Rase cam frust ngan semua orang..Serius. Rasa mcam nak quit medic. Rasa mcm nak balik rumah tp tak nak balik rumah. Kesimpulannya perasaan ini mmg tak best. But surprisingly tak de low back pain pulak.yeehaa.

Hari ni mbak Harni kata tak de tarannum. Tarannum postpone smpi biler tah..Huhu. Tapi tarannum ini kelasnya campur dengan laki n perempuan. Paling tak suke kelas campur laki n perempuan. Tambahan pulak ini kelas Mengaji..Err, rase awkward. First of all tu kan kelas Tarannum. Dan suara itu bukan aurat ke. tak tau lah. saya dah rasa berat hati nak pergi. Sungguh. Tapi sebenarnye blajar tarannum ni dari sekolah rendah lagi. suka sangat dengar kawan2 yg blajar tarannum mengaji. Dari situ mmg terbit rasa nak belajar tarannum.

Semalam, untk menghilangkan rasa depress saya pergi shopping..wooohhooo..tp bukan beli ape pon. Sekadar brg masak untuk SISTERHOOD PARTY sket, some stuff for me and kost. Dan balik dari shopping, saya terus pergi ke Kelas Tahsin. Ingtkan ada ujian tahsin. Takde la pulak.huhu. Dah lama la nak tunggu ujian ni. Cepat lah habis. hilang resah siket. huhu.

Hari ni, Toyy passkan surat chenta dari Naul KALAM. Comel la Naul ni. Rase cam nak cubit2 pipi.hehe. Saya masih ingt tag pada tudung die "Awas, Naul lewat." hehe. Rasa rindu pulak kat mereka2 ni. huhu. terkenang saat buat kegiatan sama2, buka puasa sama2. hermm.Moga Allah megekalkan ukhwah yg indah ini. Amin.

No comments: