Thursday, June 28, 2007

STRESS.. STRESS.. STRESS

with words we can conquer the world

Hari ini saye sgt stress..ye saye tau stress x elok dan saye telah pon bagi tips2 kepada anda untuk menghilangkan stress..tp saye ttp stress..knape ye saye stress..saye stress ngan pakcik Indo yg keje kat umah saye..memandangkan mak saye telah bagi hak mutlak kepada saye untuk memilih cat rumah..maka mestilah saya kena menggunakan hak itu sebaik2 nye..maka, saya lah yg deal dgn kepala pekerja2 Indo tersebut yg sgt sengal..hwaarrghh..Memandangkan saye telah memilih warne2 umah saye yg pada saye cantek la..hahaha.maka adalah menjadi kewajipan untuk dier membeli warne cat2 umah tersebut..setelah saye mengexplain warna2 yg saye nak siap tunjuk lagi design umah kat dier, maka dier pon pergi lah beli cat2 tersebut..tp malangnyer, pekerja2 dier telah mengecat umah saye ngan warne yg salah sbb pakcik Indo yg sengal tu telah silap beli warna cat umah saye..huarghhh..ko mmg sengal..suke2 je cat kale umah aku kuning yg buruk tu..Saye dah ckp ngan die, saye nak kaler bla2..tp dgn pnuh kesengalannyer dier kate ..oo, org cat tu silap bagi kaler cat la..wut tha??..ko x cek dulu ker mase ko dpt kaler cat tu..dah la main suke2 je tukar2 kaler umah aku...yg menjadikkan aku bertambah bengang, biler sesuka hati jer kate, ala yg ni cat la camni, yg tu cat camtu.bla2..ko ingt umah ni, ko punye ker, suke ati aku lah nak cat warne ape..pastu dier tanyer aku, yg pintu ni nak kaler ape..pastu biler saye ckp nak warne bla2..dier kate, x nak lah..saye nak cat warne pilihan saye..lepas tu..aku ngan penuh kebengangan nyer berkate..dah tu knape tanye saye kalo awak nak kaler camtu..nak je aku ckp..oit, ko ingt ni pintu ko ker, yg ko nak cat ikot kaler feveret ko tu..leh lak tu gi kutuk kat mak saye, ckp ingt saye ni bagus sgt la..haha..ko ingt mak aku x ngadu kat aku ke..mak aku lagi suruh aku marah korg ade la ..ape la nasehat mak aku ni ek..

kesilapan 3 yg membuat aku pissed off giler ialah, biler dier telah sesuka hati menukar dsign pintu yg mak saye nak..ape tah alasan dier bagi..pastu mak saye tanyer,,knape ni bukan design yg saye nak..kan haritu saye pilih yg lain..dgn selamba rock dier kate kat mak saye..kalo mak aji nak..pergi la tukar sendiri..oit..mak aku bayar ko suruh wat keje tau..bukan mak aku yg wat keje..ni lagi nak kena blasah ngan aku kot..perghh..

dan disebabkan kerja2 pembinaan umah ni x siap, maka x dapat la saye pulang ke kampung jumpe atok ngan nenek saye, sebaliknyer terpakse berhadapan ngan diorg2 ni sampai la umah saye siap..perghh..cat aja ga' becus..sape la yg amik korg ni ek..nak aje aku antar balik Indonesia..banyak songeh lak..lempang laju2 karang..

esok, saye kena lagi berhadapan ngan diorg nih..hopefully esok x de lah membare cam hari ni..siap la korg besok..kalo mcm2 lagi ama aku, aku pos laju jer korg ni ke Indonesia balik tau..haha..gelak jahat..

wah..hari ini saye sgt garang..mmg la korg ni..saje jer nak test patience aku tau..tahap kesabaran aku dah la below zero..korang nak main2 lak ngan aku..uish..silap ah.

I'Allah minggu dpn bermula attachment saye ngan toy n belle chan kat HSA..huhu..semoga dipermudahkan urusan..

p/s: Biler engkau minta kesabaran, Allah bagi ujian untuk kau hadapinya..umphh..saye fail ujian Allah kali ni..

No comments: