Monday, October 29, 2007

scary movie..

with words we can conquer the world

dear Baby Chudney,
huarghh..hari ni penat giler..with lab PA yg memenin kan kepala..x pe2..bersemngat Doyot..owh yeah..hari ni, sebaik sahaja lab PA(patology Anatomy), saya terus pula ke library untuk wat Microbe bersama K,jim..arghh..ternyata amat susah skali nak wat report kali ni...dah selak byk buku pon, belom jumpe jawapan..dah la PA pening, mibrobe lagi la kacau..tu lah sape suruh amik Medic..nak sangat..ambik..hhhuhu..ayat2 di kala tensyen melanda..dah tu plak ptg ade meeting KaLAM untuk aktiviti selanjutnya..nnt ade a few activities..Donor Darah, Aidil Adha celebration, and Festival Anak Sholeh(belom tau lagi)..lagi 2-3 bulan je lagi sblm kitorg bakal mengundurkan diri, memberi laluan bagi adik2 batch bawah..Lepas meeting, sbnrnyer x smpt habes meeting pon, saya terpaksa mintak diri sbb saya puase..uhuhu..saya pon merempit meredah hujan yg turun buat kali ke-2 selepas Raya ni, dah la Maghrib, jalan pon gelap je..Dan saya tetap bertekad untuk terus ke SS(special Sambal) sbb nak beli makanan bukak puase..saya pernah menceritakan SS di sini..owh..saya amat suka SS, walopon meredah hujan, saya tetap akan pergi ke SS..uhuhu..sambar nyer yg super kick mmg bisa menambat hati saya untuk dtg lagi dan lagi..

Kemudian, setelah saya membungkus makanan bukak pose saya, saya terus merempit dengan baby haku saya yg dah lama x mandi..huhu..naseb baik ade hujan...Pemalas giler..dah gelap plak tu, maka sya sebagai pemandu berhemah, memasang lampu motor untuk mengelakkan kemalangan jumpe benda terbang2. Setelah itu, saya terpaksa ikot laluan yg samar di D3 ataupon saya kenali sbg kawasan pokok Y, sbb kat situ ade pokok bentuk mcm Y, di situ saya terus merempit dgn lebih laju lagi, naseb baik la x tergelincir lalu kawasan yg berbatu2 dan tidak bertamadun di situ..uhuhu..selepas smpi di jalan besar, baru lah rase selmat siket..Memandangkan bulan ini Bulan Halloween bak kate omputih, maka byk lah tayangan perdana siri hantu di siarkan di tv2..esok malam plak, si Belle ajak saya tgk citer hantu lagi kat Amplaz..Yup Penakut I am..slalu biler lepas tgk citer hantu, saya akan amik mase lebih kurang 1-2 minggu untuk melupakan hantu2 dlm citer tu..seriyes..dah la td, budak2 ni criter pasal citer2 hantu kat skolah diorg..huhu..skolah aku pon ade jugak citer hantu..x mo lah citer nanti aku x leh tido plak..Mungkin sbb dah terbiasa dari kecik smpi besar saya x pernah tido sorg2, mesti tido ngan someone..mase sekolah rendah, tido ngan adik ngan mak saya, pastu masuk sekolah menengah plak, tido la ngan Dormmates, pastu biler kat Asasi plak dgn, Syafnaz, Wana..huhu..Giler Manje..Grr..bukan manje la..penakut..Biler kat sini jer baru terpaksa tido sorg2..huhu..tu pon aku slalu merempat bilek org lain..Pong, Aisya dan Keri..dulu dgn Along..

Ermm..nak suruh jugak saya criter hantu..Rase cam dah pnah criter dekat blog ni, tp x pe..recap criter2 yg pnah saya lalui..ok..dulu, mase saya kecik2 wat homework ngan adik saya kat kampung, tetibe, tgh kitorg syok2 wat homework, ade la plak org bagi salam kat balakang rumah atok kitorg..huhu..ape lagi, terus la lari kat atok saya yg mase tu tgh tgk tivi..sbb atok saya mmg suke menyakat kitorg..so kitorg pon tanye la dgn muke penuh berharap.."Atok eh yg bagi salam td.." pastu atok saya kate "Mane ade,atok tgh tgk berita la"..oh tau lah saya tu bukan atok saya, sbb atok saya mmg x leh berganjak and dikacau dr tgk berita..uhuhu..

Pastu cerita bapak Saudara saya, yg bawak Pajero or 4 wheel drive, drived from Terengganu to Melaka..dah la dier bawak malam..so nak dibuat cerita, mase pagi dier balik tu baru saya smpt jumpe beliau dan kereta dier..Pastu saya hairan, knape ade tapak tgn warna putih kat tingkap blakang..Pastu saya tanye mak saya, n bapa saudara saya pon check..mmg ade kesan tapak tgn tu, padahal sblm dier naik kereta, mmg x de..Pastu, dier pon kata "Padan la Pak Andak pelik, org sumer hon2 kereta kat dier"..Sbb mase dier bawak tu, mmg kereta hon2 kat dier..pastu dier pon lock the doors..x kan nak berenti plak, sbb mmg dah malam buta mase tu and dier sorg je....sbb, biler kereta nak potong jer kereta dier x jadik potong, terus slow and menjauhi kereta dier..So kesimpulannyer 'benda' tu menumpang la kat kereta dier, smpi kat mane tah, turun la kot..uhuhu..Mmg ngeri ah.byk lagi..kisah atok saya yg jadik polis, pastu ade org kirim gigi yg still berdarah2 kat dier..uhuhu..malas dah nak taip byk lagi kerja ni..got 3 lab work to be done..

Hugs and Kisses;
Doyot

No comments: