Wednesday, October 10, 2007

colours of life

with words we can conquer the world

tershashull

Milo: ermm...tu la.dier cakap bla bla bla

Doyot: Ha'ah hari tu pon dier ade curhat kat aku pasal bla bla bla

Milo: Huh ape Doyot

Doyot: alamak..opss..terkeluar bhs Indon lak aku..

hahaha..tu la..baru brp taun duduk Indon dah ckp tershasul..curhat tu ialah curahan hati..ahaaa..romantik kan bunyik dier..euwwww..tu mmg bukan kali pertama la aku tershashul..ermm..kadang2 naik teksi pon boleh nak terlepas..'Pak, perempatan belok kiri ye', kadang2 kena lame jap pikir, ape perkataan ni dlm bhs Melayu ek...aiseh..sia2 je engko SPM A1.hampeh betol la..dah la balik Mesia asyik jumpe org2 Indo yg keje ni je..bohsan ok..

Bollywood.com

Td aku jnjalan kat neighborhood aku, tetibe terdengar lagu Bule Chudhiya..aku dah..sape la plak pasang lagu gini kuat2..mencemarkan alam betol la..tetibe, aku nmpk budak2 tadika gelek2 ngan baju kuning tu, cikgu dier dok bising2 kat depan tu..surh gelek cenggini la..cenggitu la...ntah hape2..cekgu pon same je 2 kali lipat..eh..2 kali lima..aku ingt nak dekat2 raye ni, pasang la lagu raye ke..best sket..aku x sure la plak diorg nak wat persembahan ape..nak tanye cekgu dier, nmpk garang semacam je..cekgu la gelek cekgu..baru bergegar pentas nanti..ahaha..aku ni kalo masuk Mesyuarat PIBG anak aku ni, mesti membebel je aku..aiseh..pikir sampai sittew dah doyot..agak2 la wey..

di kesempatan ni, aku nak ucap Selamat HAri raya.maa zahir batin..moga ukhwah kiter berkekalan abadan abada



No comments: