Tuesday, April 08, 2008

Sihat sebelum sakit 2

with words we can conquer the world

Hari ni, saya demam lagi. Penangan Hujan n Sisterhood Party kot. huhu. Pening, Flu, Sakit tekak, mmg simptom2 biase la tu untuk demam. Pagi td, saya amik pil flu..huarghh..kesan mengantuk dier smpi skrg terasa.hebat kan.ubat ape?lupe nak tanye Qilah.huhu. dah 2 hari tiada selera makan. Semalam saya menjamah semug milo ngan cereal 2-3 sudu. tengahari mkn nasik pecel.x selera.paksa jugak, takut nnt x bertenaga. Saya dapat la habiskan suku je. Hari ni pulak, saya mkn nasik..x habis jugakk..huhu..ini mmg bukan diri saya yg sebenar. selalu, kalo nasik tu x sedap pon, saya mesti bley habiskan. Tapi tidak kali ini.huhu.

Malangnya, saya akan mengambil exam Anat hari Sabtu ni, dan byk materi perlu direvise.Dah la saya bace lembab. adoi.Ya Allah, permudahkan lah urusan. Hari ni kena baca Pathology Anatomy. Tidak lg menjadi Subjek kegemaran saya. Dulu suka jugak, tp biler dier jadik strict ni, malas pulak..huhu.jgn malas2. Biochem report lagi untuk Blok 4.huhu.camaner ni.ok2..cool2..

Sebgi akibat demam td, saya amat lembab nak digest ape org lain ckp dlm pale otak ni. So sorry jika saya agak moody, dan x faham pon apa yg anda ckp.huhu.ok lah, nak gi sambung study PA, n kena makan Scott's Emulsion.chaiyok..

No comments: