Thursday, May 24, 2007

Life change, so do you

with words we can conquer the world

Assalamualaikum..akhirnya saya updetkan jugak blog saya..x tau dh nak start cmner..btw..really a lot of things happen to me lately..i can feel the change

O Allah, Most Gracious,Most Merciful
open to us the path of knwledge
Guide us to the true ways of Islam
As You have manufastured in the Holy Quran

(sedutan doa mase zaman skola dulu) =)

jadwalku mepet banget deh..huhu.-->mepet tu padat
no time for playing games( how i miss games),

watching my fav serial drama(one little tears )

no time of learning arab n jap language( but i'll keep trying)


Susah ke nak dpt kasih sayang Allah??selalu ade monolog dlm diri ttg perkara yg satu ini..kalo dulu kiter slalu dpt soklan exam camni kan??(haha..ye ye je..ade ke soklan ni ek dlm spm dulu??)

Jawapan monolog hati:
x susah..cuma kiter jer sbg umat manusia yg x tahan godaan, slalu kata susah..biler kiter dlm kesusahan, Allah x pnah tinggalkan kiter...Kite jer yg slalu tinggalkan Dia..contoh kalo tensyen..nape nak hilangkan tensyen ngan gi clubbing..kan ke tu tmpt syaitan liqa'(berjumpe)..huhu..maaf bagi sesape yg terase..cuma, itu dr hati dan fikiran saya yg masih lemah..

Kasih sayang yg Allah beri kat dunia ni cuma 1 peratus jer dr yg Allah krniakan kepada kita umat manusia..99% lg diberikan masa di akhirat..huhu.Ya Allah sungguh Kau Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Cuba bygkan btp kiter sayang, mak kita ke, ayah kiter ke atau siapa2 je lah lat dunia nih, itu hanyalah satu peratus jer..huhu..renungan buat diri

saya sgt ingin balik rumah,,terlalu rindu. rindu adik2 saya yg comel..rindu mak abah saya. rindu sumer org.. guess i let u guys get the best from me







No comments: