Sunday, November 18, 2007

broken heart+pain=x bersemangat


with words we can conquer the world


Dear baby chudney,


Hari ni hati ku sakit..tengkuk ku pon sakit..argh sakit2 ini merebak ke satu tubuh melalui hematogenous..sakit gell babe..serious..sbb smalam dgn x sedar dirinye aku telah tido atas lantai yg hina dina depan tivi sampai kol brape tah..sedar2 pagi td atas katil yg empuk tp sakit tengkuk...gell sakit wey..mata pon dah bengkak beberapa hari ni..dah 5 hari dah sbnrnyer...sampai kadang2 dah x de air mata nak kluar..i really can't fix my heart anymore..what's the purpose if i'm the only one who always keep things that we want back on track but on the other side don't do anything..i really left it to God...aku dah curhat dan curhat lagi..and that's it..jgn nanges2 lagi..life must go on..


yup..esok ade Anat which i 'luv' so much..ahaha..and tomorrow is the beginning of 15th block which is nephrology..owh..kena menambahkan kerajinan dengan sangat.. Kena jaga Hati, Amal, and Iman..teringat pesan Rasulullah:


'Dan apabila Iman kamu mantap laksanakan lah amalan sunat, Dan apabila iman kamu futur yakni lemah, jagalah amalan yg wajib'


And today, td saya pergi ke Wulandari..yaitu pusat untuk menjaga kecantikan khas cewek..no cowok or boys allowed..oh yeah..harga amat murah dan berpatutan..saya pasti datang ke sini lagi.sebenarnye tujuan asal nak urut2 tengkuk yg sakit gile..alang2 buat lah creambath tah hape2 tu...kiki..sape la tanye soklan ni kat aku.."erm..cream bath tu mandi2 ker''..haha..bukan lah ye..creambath tu rambut awak je yg mandi ngan cream yg best giler..argh..membuatkan rambut berasa segar giler..pastu dier urut2 skali..owh yeah..Rejuvenated really..


setelah ke wulandari ade jamuan Hari raye kat audit..aku rase cam Jamuan makan siang jer..huhuhu..datang2 je, ayam dah habes la..lauk pon dah tinggal sket..rupe2nyer MAjlis sebelumnyer tu habes awal..so org2 dah makan dulu...grr...siot..saya nak duit raye sebagai ganti rugi..hahahaha..


dan dengan penuh ketensyenan..smlm saya dengan penuh amarah di dada..pergi Parsley untuk pesan kek black forest yg amat menambat selera..seriyes..arghh..x dpt Secret Recipe..Parsley pon jadik la..huhuhu...Biler la Secret Recipe nak ade kat Jogja ni..

owh. I'Allah bulan disember dengan hati yg berat aku balik Mesia..for the first time in my life..Balik dengan hati yg berat..owh Allah Strengthen the bond between us..I really rely on You Owh Allah Most Gracious Most beautiful..

No comments: