Thursday, April 27, 2006

with words we can conquer the world

ditabrak motor
hah..update gak aku harinih.lame x update byk ler crite ekh..otteila..bebudak ni sumer nak tau camner aku di tabrak(dilanggar..bahase omputih kate accident) sepeda motor. ade la satu pagi tuh..aku nak gi skola..mase tuh ade la dlm kol 7.40 kot..maka aku pon naik la sepeda(beskal) aku yg kiut miut uth..pong x naik same sebb dier penat baru habes match badminton..maka jalan le aku sensorang..mase nak lintas jalan tuh plak nak dibuat cerita(amik ayat aisyah lak..heheh)ade satu motor nih..overtake keta ngan penuh lajunya seperti valentino rossi..aku dah tgh kat jalan nih..punye la dengan penuh semangat kayuh beskal..maka sepeda motor tadi pon menabrak aku..jatuh la aku kat jalan..dah jatuh..pastuh ade motor lain lak langgara ku..mase tuh mmg kenderaan tgh bykk.seb baik x de keta yg langgar maser tuh..aku dh terbaring kat jalan..hmmphh.maser tuh dah tak tau nak ckp ape dah..dah le sakit..nak gi skola lagi..aku dok la kat tepi jalan...dgn kepale tgh bengong mase tuh..dengan sakit kakinye..lebam pon tak ilang lagi tau..huhuh..org2 kat situ tau aku bedak mesia..sebb aku pakai baju kurung...mmuahaha..aku pon x heran..habes beskal aku..dah x kiut dah..dier nyer seat tercabut..seb baik x de pape..ni pon lom betulkan sepeda lagi nih.huhu..phobia lak aku nak naik sepeda..nak lintas jalan pon aku cuak..pikir 4-5 kai sblm nak lintas..sebb motor kat sinih ngaur-ngaur..ko tgk dr jauh cam bleh lintas..tp sebenarnya x leh..dah la jalan kecik..main potong2 je..cam mak bapak dier nyer jalan..dah la lagi brape hari jer nak peksa..huhu..sedey aku.opsss..lupe lak nak habeskan citer.ha pastuh org yg langgar aku tuh tanye nk gi hantar hospital x?..aku pon ala..mmg aku nak gi hospital sbb aku pon x tau kecederaan aku seberape parah..tp aku pikir.alamak tutorial aku dah le susah nak ganti..malas lak nak ganti2 nih..maka aku pon naik motor bapak yg langgar aku tuh untuk gi skola..sepanjang naik motor tuh aku nanges jer..sbb sangat sakit..seriously sangat sakit..sampai fakulty..bapak tuh cakap sori kat aku..aku dah x pandanh dah muker dier sbb aku rase cam nak sepak dier jer mase tuh..seb baik aku tahan sabar lagi..aku x cakap pape pon..mampos ko ler..hopefully dah x jumpe muke dier dah..pengajaran kat aku..kena lebey berhati2 bawak sepeda..