Thursday, April 27, 2006


hehe..gambar kat sebelah nih maser besday aku..hepi nyer muke..memg hepi pon..besh ah malam tuh..thanks to people iluv yg dtg malam tuh..along,nani aisya,pong,kuden,nuar,jaz,idip,amir, n shah..korg mmg rockszzz.saya rasa saya macam nak giler heheh..along saya a.k.a. kak naem ku amatlah baik orangnye..sangat cantik dan cun melecun hehe..saya sangat sayang
along kak naem saya..muah cup cup...
ayat merah bukan aku tulis..ade la budak yg perasan x cun tulis..
k.naem bukan name sebenar yg tulis..hah sambung balik..ader crite disebalik malam tuh sbnrnye..memule ponh yg ajak aku nak gi pulangkan cd..aku pon ah ye la..dah la cd tuh hilang satu..x tau camner leh hilang..aku pon siap le dengan memakai jaket militan kegemaran aku tuh..tetibe nmpk pong turun dengan baju yg dier rase lawa hahah..pastuh aku pon tanye
doyot:pong nape pki baju lelawa nih
pong:ala doyot ko x kan nk pki baju camnih.pki la baju lelawa sket..aku takut nih nak pulangkan cd
doyot:ala..aku malas ah nak gosok baju ntudung..lgpon nk g kedai cd je..
pong: ala x pe la doyot..nanti ko ayat2 la dier sket..

pastuh aku pon terpakse la jadik"kupu2 malam" jap haritu..dh g kedai cd..seb baik mas tuh x mintak ganti rugi pasal cd tuh.pastu kluar jer nmpk le teksi warne putih tgh tunggu..pastuh pong pon tolak aku lam teksi yg cam saden tuh...mmuahaha..baru ler aku tau..time kaseh korgcayang korg

4 comments:

Nashrex said...

epi birthday doyot

Anonymous said...

best regards, nice info
»

Anonymous said...

Very nice site!
» » »

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » » »